czwartek, 3 października 2013

2. Kozaki Aldo

Wczoraj jedna z najbardziej znanych blogerek modowych Jessica Mercedes zaprezentowała stylizację, która nie przypadła mi do gustu a w szczególności te kozaki w ogóle nie pasowały do spódniczki przynajmniej w moim odczuciu. Bardzo luźne kozaki Aldo nie są najgorsze ale razem z tą spódniczka... o nie! Nie sądzę, że przeciętna kobieta założyłaby coś takiego tym bardziej, że te kozaki kosztują 200$! Za co?! Nie sądzę, że dałabyś za takie buty 616zł. Mi osobiście one się w ogóle nie podobają w tej stylizacji. Niżej zamieszczam jedno zdjęcie ze stylizacji Jessy (do Jessy oczywiście nic nie mam po prostu niestety mi nie wpadła w oko ta stylizacja).


A poniżej zdjęcia kozaków:



Kozaki: Aldo





4 komentarze:

  1. Te kozaki rewelacyjnie wyglądałyby do spodni rurek najlepiej jeansów i koszuli jeansowej :)

    pozdrawiam i zapraszam www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację dużo lepiej by to wyglądało no ale cóż to ona dyktuje modę xD

      Usuń
  2. Według mnie te kozaki są okropne , ale to tylko moje zdanie ;)
    Lubię Cię czytać :D

    OdpowiedzUsuń